سوالات متداول در خصوص ایرادات درب و پنجره های یو پی وی سی

1-آیا مشکلات به وجود آمده در شیشه دو یا سه جداره همانند ترک یا بخارزدگی قابل رفع هستند؟

به طور کل چنانچه مشکلی در خصوص شیشه­ های دوجداره درب و یا پنجره های یو پی ­وی­ سی اعم از ترک یا ایجاد بخار بین دو لایه ایجاد گردد این مشکلات قابل رفع نبوده و مستلزم تعویض کلی شیشه می باشد. ترک شیشه حتی اگر در یک لایه نیز باشد قابل تعمیر نخواهد بود چرا که لایه­ های تشکیل دهنده شیشه دوجداره به وسیله چسب به هم متصل شده و درزبندی مجدد شیشه نیز نیازمند ابزارآلات و میز کار مناسب کارگاهی می باشد. عموما ترک یا بعلت ضربه به شیشه و یا بعلت رگلاژ نامناسب پنجره یو پی وی سی به خصوص در قسمت بازشو رخ می دهد. در خصوص بخارزدگی در شیشه های دوجداره  نیز به علت عدم درزبندی مناسب و یا به علت عدم استفاده از مواد رطوبت گیر یا سیلیکا ژل در شیشه های دوجداره یا سه جداره رخ می­دهد. ممکن است با شروع فصول گرم سال مقداری از بخار ایجاد شده رفع گردد اما قطع  به یقین با شروع فصل زمستان این موضوع تشدید خواهد شد.در این خصوص نیز جهت رفع موضوع نیازمند تعویض کلی شیشه می باشد.

2- آیا جدا سازی شیشه از پنجره به منظور نظافت آن وجود دارد؟

بله امکان دمونتاژ و یا بازگشایی و نصب مجدد شیشه در درب یا پنجره های یو پی وی سی به منظور نظافت شیشه در محل هایی که دسترسی به آنها سخت است وجود دارد.اگرچه این امر مستزلم داشتن ابزارآلات مخصوص میباشد چرا که ضمن خطرساز بودن سقوط شیشه احتمال ترک یا شکسته شدن شیشه بسیار بالا میباشد لذا توصیه میشود این امر حتما توسط افراد مجرب انجام گیرد. شاید نحوه جداسازی شیشه امری ساده به نظر آید اما در خصوص مونتاژ مجدد به خصوص در قسمت بازشو اگر این کار به خوبی انجام نگیرد وضعیت رگلاژ پنجره کاملا از بین میرود.

3- آیا تعویض شیشه دوجداره میتواند تاثیری در میزان عایق بندی صدا داشته باشد؟

شیشه های دوجداره همانطور که از نامشان پیداست تشکیل شده از دولایه شیشه  که با فاصله از یکدگیر قرار دارند. ضخامت لایه های تشکیل دهنده معمولا 4 یا 6 میلیمتر هستند .شیشه دوجداره ای که از دولایه شیشه 6 میلمیتری ساخته شده باشد از نظر عایق صوتی شرایط بهتری دارد اما نفوذ صدا نیازمند بررسی تمامی نواحی پنجره میباشد و صرفا با تعویض شیشه بهتر نخواهد شد.تبدیل شیشه دوجداره به سه جداره نیز یکی دیگر از راهمکاری کاهش آلودگی صوتی میباشد ولی به راحتی میسر نمیباشد چرا که باید پروفیل های زهوار نگه دارنده شیشه نیز تعویض گردند. کیفیت شیشه دو جداره بیشتر به عایق حرارتی مربوط میشود تا عایق صدا. در صورت تبدیل شیشه دوجداره به سه جداره کاهش صدا بسیار محسوس تر خواهد بود.در پروفیل های معتبر همچون وین تک یا ویستابست این امکان وجود دارد. ذکر این نکته لازم است که در صورت تبدیل شیشه دوجداره به سه جداره از میزان نور وارده از محیط بیرونی به مراتب کاسته خواهد شد. شرکت امداد پن به عنوان مجری تعمیر درب و پنجره های یو پی وی سی این آمادگی را دارد تا با بازدید و ارائه مشاوره، بهترین راهکار لازمه به منظور کاهش آلودگی صوتی را به شما ارائه دهد.

 

4- از پنجره یو پی وی سی هم صدا نفوذ میکند و هم باد. مشکل از چیست؟

از شایع ترین مشکلات اعلامی به شرکت امداد پن، نفوذ صدا و آلودگی به رغم استفاده از پنجره های یو پی وی سی می باشد. اگرچه بررسی این موضوع نیازمند بازدید قسمتهای مختلف پنجره می باشد اما به چند دلیل عمده اشاره ای مختصر میکنیم.
•عدم درزبندی ناحیه اطراف پنجره به وسیله مواد پرکننده شامل چسب سیلیکون وغیره: عدم استفاده از مواد پرکننده مثل چسب ماستیک یا سیلیکون در اطراف پنجره باعث نفوذ آلودگی صوتی و یا حتی گرد و غبار خواهد شد. درز و شکاف های بین پنجره و دیوار مستعد نفوذ آب و آلودگی و باد می باشند و همین بادها میتواند ضمن ایجاد صدا، حجم زیادی از آلودگی ها شامل گرد و خاک و دوده را با خود به داخل خانه انتقال دهند. بعضی شکاف ها قابل مشاهده هستند و بعضی با توجه به محل قرارگیری به خصوص در ارتفاع مشاهده نمی شوند. با استفاده از چسب سیلیکون و یا ماستیک تمامی نواحی مجددا درزبندی میشوند.هزینه درزبندی مجدد بیشتر به کیفیت چسب مصرفی وابعاد پنجره یو پی وی سی بستگی دارد گاهی در یک پنجره به دلیل شکاف های بزرگ و طولانی تا چندین عدد چسب سیلیکون مصرف می شود. گاهی نیاز دارد که شیشه های پنجره ها دمونتاژ یا بازگشایی شوند تا چسب کاری به نحو صحیحی انجام گیرد.در مواقعی نیز بعلت استفاده از چسب های بی کیفیت، فواصل بین پنجره و دیوار لازمه درزبندی مجدد هستند. سیاه شدن دیوار در لبه هایی کناری پنجره یکی از نشانه های وجود درز و شکاف باز بین پنجره و دیوار میباشد.
•عدم رگلاژ پنجره و قسمت بازشو: گاهی خروج لنگه از شرایط رگلاژ باعث نفوذ آلودگی می گردد.  تداوم باز و بسته شدن لنگه به خصوص در درب ها باعث خروج لنگه از شرایط آبندی خواهد شد و نیاز به رگلاژ مجدد دارد. 
•اعمال فشار کم و نامناسب لنگه به قاب و نفوذ آلودگی صوتی: چنانچه اعمال فشار از ناحیه لنگه به روی پنجره مناسب نباشد از این نواحی نیز آلودگی صوتی و گرد و خاک به داخل نفوذ می کند. چنانچه با دست به قسمت لنگه فشار وارد کنیم صدا تا حدی کاهش میابد.
•نامناسب بودن کیفیت نوارهای درزبندی: گاهی کیفیت نامطلوب نوارهای لاستیکی تعبیه شده در پروفیل و یا پوسیدگی و دفرمگی آنها باعث خروج پنجره از شرایط آبندی خواهد شد. لاستیک ها و نوارها نقش بسزایی در آبندی پنجره دارند وچنانچه این نوارها معیوب گردند تا 80 درصد افت شرایط آبندی خواهیم داشت. در روش اصلاحی این مورد از نوارهای لاستیکی EPDM استفاده میگردد که کیفیت بسیار بالای دارند. این نوارها تا 5 سال گارانتی بی قید شرط دارند و پس از تعویض شرایط محسوسی در عایق پنجره ها خواهیم داشت. هزینه بر اساس متر طول مصرفی بوده و امکان اعلام قیمت پس از بازدید اولیه انجام خواهد گرفت. قابل ذکر است نوارهای مصرفی ساخت یکی از شرکت های نامدار کشور ترکیه میباشد و کاملا وارداتی است. این نوارها هرگز پوسیده و دفرمه نمی شوند به مواد اسیدی موجود در آب باران یا تایش اشعه ماورا بنفش حساس نمی باشند. موادی کاملا مشابه با انچه که در تایر خودروها استفاده شده است.

 

 

5- پنجره به سختی باز یا بسته میشود. گویا به جایی گیر یا برخورد دارد.مشکل از چیست؟

علت خروچ لنگه از شرایط رگلاژ است که باعث افتادگی لنگه شده و باعث می شود از بالا سمت دستگیره حین باز یا بسته شدن به پروفیل قاب گیر کند. بخش عمده ای از خدمات شرکت امداد پن به عنوان تعمیر پنجره های یو پی وی سی شامل این بخش بوده که توسط تکنسین های فنی این مجموعه با کمترین هزینه انجام میگیرد.

6- پنجره پس از قفل شدن مجددا باز می شود. مشکل از کجاست؟

علت می تواند از عدم دقت در ساخت پنجره باشد. گاهی به دلیل کوچکتر ساخته شدن عرض لنگه مکانیزم قفل درست انجام نمی شود. باید محل و موقعیت مونتاژ لولاها تغییر یابد. کار زمان بری است تا حدودی و نیاز به دقت دارد ولی امکان اصلاح وجود دارد.

7-لنگه پنجره کشویی به سختی حرکت کرده و باز و بسته شدن تقریبا غیر ممکن شده. مشکل از کجا میتواند باشد؟

استهلاک چرخ ها و غلتک های کشویی باعث ایجاد چنین مشکلی شده و باید تعویض گردد. میتواند از استهلاک ریل آلومینیومی هم باشد. نیاز به بازدید اولیه دارد.تمامی اقلام مورد نیاز جهت تعمیر پنجره کشویی در مجموعه امدادپن موجود بوده و چنانچه توانایی تعویض قطعات مستهلک را دارید می توانید نسب به خرید اقدام نمائید.

8-هنگام بارش باران آب به داخل ساختمان نفوذ می کند. آیا درزبندی پنجره مشکل دارد؟

شیارهای تخلیه آب ایجاد نشده و یا مسدود شده است. باید با ایجاد شیار مسیر برای خروج آب باران به بیرون باز شود. علت میتواند از پوسیدگی و یا آسیب چسب سیلکون و یا نوارهای درزیندی هم باشد. به هر صورت مشکل کاملا با روش اصلاحی مورد نظر برطرف میشود.گاهی عدم رگلاژ بازشو نیز می تواند علت نفوذ آب باران باشد.

9- دستگیره پنجره خیلی سفت باز یا بسته می شود

 احتمالا پنجره و یا یراق آلات خوب رگلاژ نشده که این موضوع مشاهده می شود ولی گاهی میتواند از کیفیت نامطللوب دستگیره ها نیز باشد.این مشکل نیز همانند سایر ایرادات مطرح شده قابل برطرف می باشد.

10- از نوع دستگیره نصب شده در پنجره یو پی وی سی رضایت ندارم. میتوانم خودم تعویض کنم؟

در پنجره های یو پی وی سی با توجه به وجود استانداردها در ابعاد یراق آلات مکان تعویض دستگیره وجود دارد. حتی خود افراد به سادگی میتوانند این کار را انجام دهند.دستگیره های درب یا پنجره های یو پی وی سی با کیفیت و رنگبندی های مختلفی وجود دارند و شما میتوانید مطابق سلیقه خود خرید و تعویض نمائید.

11- نیاز به تغییر جهت بازشو لنگه پنجره دارم. آیا این امکان وجود دارد که جهت بازشوی پنجره را تغییر دهم؟

بله امکان تغییر جهت بازشو وجود دارد ولی سوراخ های قبلی ایجاد شده نمایان میشوند و پس از تغییر جهت لنگه می تواند در معرض دید مستقیم باشند گرچه این سوراخ ها با استفاده از چسب سیلیکون هم رنگ با پروفیل پر میشوند ولی باز میتواند باعث ایجاد حساسیت ظاهری شوند.شایان ذکر است که این موضوع فقط شامل حال پنجره های یو پی وی سی می شود و در درب ها این امکان وجود ندارد. اجرای این امر یک موضوع کاملا تخصصی بوده و در صورت عدم اجرای صحیح میتواند باعث آسیب جدی به پنجره شود.

12- پروفیل های پنجره از قسمت بیرونی بسیار زرد و کثیف شده است؟ ماده یا شوینده ای برای رفع جرم و کثیفی وجود دارد؟

با استفاده از مواد تمیز کننده خاصی میتوانند دوباره سفید و براق شوند.در استانداردهای تعریف شده مصرف کننده پنجره یو پی وی سی باید هر شش ماه یکبار نسبت به تمیز کردن پنجره توسط مواد شوینده خانگی اقدام کند تا جرم تشکیل شده ناشی از آلودگی های زیست محیطی باعث تشدید رنگ پروفیل نشود.با استفاده از مواد تمیز کننده اختصاصی با کمترین وقت میتوانید جرم های تشکیل شده را برطرف نمائید.حتی اگر آلودگی ها مربوط به سالیان گذشته باشند.

13- بنا به مسائل امنیتی مثلا در مهد کودک ها لازم است پنجره به سادگی باز نشود. آیا این امکان وجود دارد که بدون آسیب به پنجره، عملکرد باز و بسته شدن به صورت موقت مسدود شود؟

بله این امکان برای مکانهایی مثل مهد کودک ها یا مدارس لازم است انجام گیرد. با استفاده از دستگیره های سوئیچی (کلید دار) میتوانید فقط در مواقع لزوم پنجره را باز کنید.

14- در فصل زمستان کنار پنجره هوای سرد کاملا محسوس است.آیا پنجره یو پی وی سی از کیفیت لازم برخوردار نیست؟

 این موضوع می تواند چند دلیل مختلف داشته باشد.می تواند ناشی از بی کیفیت بودن شیشه های دوجداره باشد.عدم تزریق گاز آرگون و یا استفاده از شیشه هایی با ضخامت کم از عوامل تاثیر گذار در میزان عایق حرارتی شیشه ها هستند

علت دوم میتواند ناشی از منافذ باز پنجره باشد .با استفاده از یک شمع روشن بررسی کنید آیا گردش هوا از بیرون به داخل وجود دارد. شمع روشن را در تمام قسمت های پنجره به خصوص کنار بازشو ها حرکت دهید. اگر شعله شمع خاموش و یا شعله حرکت کند بله جابه جایی و گردش هوا داریم. اگر نه انتقال  هوای سرد از بیرون به داخل رسانشی می باشد یعنی به دلیل انتقال هوای سرد از طریق جداره شیشه ها یا از طریق پل های حرارتی انجام می گیرد. پل حرارتی به موادی که حرارت را خوب انتقل دهند گفته میشود. به عنوان مثال وجود فریم فلزی دور پنجره بدون عایق کاری یک پل حرارتی محسوب میشود.این موضوع به خصوص در پنجره های بازسازی مشاهده می شود. پروفیل های آهنی باز مانده از پنجره قبلی میتواند تاثیر بسزایی در انتقال هوای گرم خانه به سمت بیرون و یا بالعکس داشته باشد.

15- هنگام بارش باران متوجه شدم به از قسمت زیرین پنجره آب به داخل نفوذ میکند و دیوار نم زده شده. مشکل از کدام قسمت پنجره است؟

هنگام نصب پنجره های یو پی وی سی باید تمامی نواحی اطرف چه از سمت بیرون و چه از سمت داخل باید به وسیله مواد درزبندی عایق گردد. امکان دارد به دلیل استفاده از چسب های بی کیفیت، دوام و ماندگاری چسب ها از بین رفته و پنجره یا درب نیاز به درزبندی مجدد دارد. امداد پن متخصص در تعمیر و سرویس پنجره های دوجداره یو پی وی سی درزبندی مجدد درب و پنجره های شما را با تضمین دوساله انجام میدهد.

16-تعدادی از لولاهای پنجره شکسته و قسمت بازشو غیر قابل استفاده شده. آیا باید تمامی لولاها را تعویض نمایم؟

این مورد بسیار خطرناک نیز میباشد. امکان سقوط لنگه پنجره به روی افراد را دارد. هرگز تا مراجعه و رفع ایراد، پنجره را باز یا بسته نکنید . کیفیت نامطلوب یا استفاده کم لولا در هنگام ساخت  پنجره میتواند باعث بروز این موضوع باشد. یکی از اهم فعالیت های امداد پن در تعمیر پنجره های دوجداره جایگزینی لولاهای با کیفیت با موارد قبلی نصب شده میباشد. در انجام این فعالیت نیز تضمین و گارانتی امدادپن در خصوص لولاهای نصب شده وجود دارد.بهتر است تمامی لولاهای نصب شده به روی پنجره یا درب یو پی وی سی تتعویض گردد تا اطمینان بیشتری حاصل شود. امکان خرید لولای مختص درب و پنجره های یو پی وی سی از طریق سایت امداد پن به سادگی وجود دارد.

17- مکانیزم قفل پنجره یو پی وی سی آسیب دیده و دستگیره حرکت نمیکند. یا امکان تعمیر قطعه مورد نظر وجود دارد؟

 به مکانیزم های قفل پنجره در اصطلاح اسپانیولت گفته میشود. قطعه ای تسمه ای شکل که در ارتفاع پنجره سمت دستگیره بسته شده است.اسپانیولت های درب و پنجره های یو پی وی سی بدلیل نحوه تولیدشان و پرسی بودن امکان تعمیر نداشته و در صورت ایراد باید با یک اسپانیولت جدید تعویض گردند. اسپانیولت ها متناسب با ابعاد ارتفاع پنجره بوده و بر حسب میلیمتر سایز بندی می شوند. کوچگترین ابعاد اسپانیولت پنجره از سایز 400 میلیمتری شروع و بزرگترین آنها معمولا بین 2000 تا 2200 میملیتر می باشد. اختلاف یک سایز اسپانیولت پنجره با سایز بعدی 200 میلمیتر یا 20 سانتیمتر میباشد. تمامی اسپانیولت های ارائه شده از طرف امدادپن جهت تعمیر پنجره های یو پی وی سی دارای گارانتی یک ساله میباشد و در صورت ایراد بدون دریافت هزینه سرویس مجدد انجام خواهد شد.

18- درب بالکنی نصب شده در ساختمان قفل نمیشود. حتی مغزی قفل هم تعویض شده ولی هنگام بسته شده عمل نمیکند. مشکل از کدام قسمت میتواند باشد؟

یکبار در حالت باز بودن درب مکانیزم قفل را تست کنید. اگر مشکلی نبود و عملکرد به خوبی انجام شد، درب شما نیاز به رگلاژ مجدد دارد. اگرنه مشکل از اسپانبولت قفل درب بوده و باید با یک اسپانبولت جدید جایگزین گردد.

19-آیا امکان تعویض پنجره یو پی وی سی با یک پنجره جدید وجو دارد؟ به دلیل تغییر در طرح پنجره یا استهلاک

بله امکان تعویض بودن تخریب وجود دارد. پس از اندازه گیری پیش فاکتور صادر میگردد. عملیات تعویض یک روزه میباشد و شیشه های قبلی پنجره قابل استفاهد مجدد نمیباشد مگر در شرایطی که طرح جدید کاملا مشابه طرح قبلی باشد حتی نوع پروفیل یو پی وی سی مصرفی.

20-میخواهم امنیت ساختمان پنجره را با ایجاد حفاظ آهنی بیشتر کنم. ولی نیاز به بازشدن کامل پنجره میباشد. آیا این امکان وجود دارد؟

بله به طور کلی پنجره های یو پی وی سی به وسیله پیچ به دیوار مونتاژ شده اند و این امکان وجود دارد بنا به دلایلی کل پنجره باز و مجددا مونتاژ گردد. نا گفته نماند باید تمامی اطراف پنجره مجددا درزبندی و عایق بندی شود.

21-آیا امکان مشاوره تلفنی در خصوص نحوه رفع مشکلات با مجموعه شما وجود دارد؟

بله با ارسال تصاویر ویا فیلم امکان راهنمایی وجود دارد. امدادپن همیشه سعی دارد مشکلات و ایرادات پنجره های یو پی وی سی با کمترین هزینه ممکنه رفع گردد از این ارو امکان مشاوره فنی برای تماس گیرندگان وجود دارد.اگرچه رفع مشکلات پنجره مستلزم داشتن ابزار و تجربه میباشد و ما صلاح میدانیم از دستکاری یراق آلات بدون دانش فنی پرهیز کنید.

22-آیا دستگیره پنجره امکان قفل شدن به صورت سوئیچی را دارد؟

بله از انواع مختلف دستگیره پنجره میتوان به دستگیره های پنجره کلید دار یا امنیتی اشاره کرد که می توانید جهت بالابردن امنیت پنجره خود با دستگیره قبلی جایگزین کنید. تعویض دستگیره پنجره یک امر بسیار ساده بوده و نیاز چندانی به دانش فنی ندارد.

23-گوشه لنگه پنجره از قسمت پروفیل ترک برداشته و در حال جداشدن است. خطری متحمل افراد هست؟

تقص در تولید پنجره، عدم استفاده از پروفیل یو پی وی سی با کیفیت و ساخت پنجره با ابعاد نامتعارف (بزرگ) از عمده دلایل رخداد این موضوع میباشد. باید کل لنگه تعویض گردد. امکان جوش و اتصال مجدد وجود ندارد. همچنین باید نوع و برند پروفیل مصرفی مشخص شود تا از همان برند جهت جایگزی استفاده گردد.

24-آیا میتوان جهت بازشو درب بالکنی به سمت بیرون یا بالکن تغییر داد؟

بله ولی جهت بازشدن نیز بالعکس میشود.

25-آیا امکان تبدیل یک پنجره تک حالته به دوحالته وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد تا یک پنجره تک حالته به دوحالته تبدیل گردد. متناسب با ابعاد پنجره و نوع یراق هزینه مختلفی دارد.

26-امکان تبدیل شیشه دوجداره به سه جداره برای پنجره وجود دارد؟

در حال حاضر برای پروفیل های تولیدی شرکت وین تک، هافمن و ویستابست این امکان وجود دارد. شیشه های قبلی کارایی مجدد نداشته و باید شیشه های جدید سه جداره ساخت و جایگزین قبلی شوند

27- نوارهای لاستیکی پنجره پوسیده شده و صدا به داخل نفوذ میکند. امکان خرید لاستیک وجود دارد؟

بله کل نوارهای لاستیکی قدیمی  جدا و با یک نمونه با کیفیت جایگزین میشوند. نوارهای لاستیکی جدید دارای گارانتی 5 ساله میباشند.

28- کیپ و زبانه مقابل پنجره ها شکسته شده و پنجره قفل نمی شود.از کجا میتوانیم تهیه کنیم؟

کیپ اسپانیولت یا مکمل اسپانیولت در مواردی که از نوع بی کیفیت باشند به مرور شکسته میشوند. البته مشکل می تواند از عدم رگلاژ پنجره نیز باشد. امکان خرید و ارسال کیپ یا مکمل اسپانیولت از طریق وب سایت امدادپن وجود دارد.

29- آیا پنجره های دوجداره یو پی وی سی نیاز به نگه داری خاصی دارند؟

بهتر است هر شش ماه یکبار پروفیل های از آلودگی ها تمیز شوند. از مواد شوینده خانگی استفاده کنید. اسپانیولت و یراق آلات را از آلودگی ها تمیز کرده و قمست های متحرک را با روغن یا گریس ب هصورت جزئی روانکاز نمایید. هرگونه ایراد در نحوده کارکرد پنجره را سریعا رفع کرده تا به سایر قسمت ها آسیب نرسد.

30- هنگام باز بودن پنجره، به دلیل وزش باد مدام پنجره باز و بسته میشود. چه راه حلی وجود دارد؟

از یک استپر پنجره که در بخش محصولات وب سایت وجود دارد استفاده کنید. این استپربه روی تمامی پنجره های یو پی وی سی قابل نصب بوده و میتواند به مقدار دلخواه پنجره را باز کنید.

31- آیا امکان نصب پنجره در داخل محیط های گرم همانند سونا خشک یا بخار وجود دارد؟

بله امکان نصب پنجره یا درب یو پی وی سی در داخل محیط های گرمی همچون سونای خشک یا بخار وجود دارد. البته پیشنهاد میکنیم از پنجره های یو پی وی سی سفید رنگ استفاده گردد. چرا که ممکن است در پنجره های لمینیت، چسب استفاده شده در الصاق روکش آسیب و باعث جدا شدن لمینیت از سطح پروفیل شود. یراق آلات استفاده شده در ساخت پنجره نیز کاملا مقاوم در مقابل رطوبت می باشند

32- علت زردشدگی پروفیل های یو پی وی سی از چه عواملی میتواند باشد؟

عموما زردشدگی در پروفیل های یو پی وی سی می تواند ناشی از دو عامل مهم باشد: زرشدگی های ناشی از جمع شدن ذرات معلق و گردوغبار و آلودگی که به وسیله مواد پاک کننده قابل رفع میباشند. تجمع ذرات معلق و آلودگی های زیست محیطی به مرور در سطح پروفیل رسوب کرده و در صورت عدم رفع به موقع میتواند در عمق لایه های پروفیل نفوذ و به سختی پاک شود.زردشدگی دوم ناشی از کاهش کیفیت پروفیل تولید شده و استفاده کمتر از حد مجاز مواد افزودنی مقاوم به تابش اشعه آفتاب که قابل رفع نمیباشد. این موضوع در پروفیل های بی کیفیت و ارزان مشاهده میشوند. امدادپن مجری تعمیر پنجره های یو پی وی سی موادی را به شما ارائه میدهد که به راحتی میتوانید سطوح کثیف پروفیل را تمیز کنید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم